Monday 31 May 2010

Hari ni

31/5/2010. Mr looi cuti. Aku tak suka kalau dia cuti.Kerja dia aku kena buat. uwaaa...Mr. looi, mai la cepat.Tapi lepas bulan Jun ni dia dah habis contract. Aku pula la nak kena contract kerja dia.

Hari ni sebok sampai terlupa nak hantar PCR. Tisu pula tu. Dah la fridge tak berapa nak sejuk. Nanti mesti busuk tisu tu. Pakai apron dari pagi, sedar-sedar dah jam 12 tengahari. Wah...sebok sungguh nih..Petang pula ada 2 sampel saja tapi staining aku buat semua sekali. Puas hati.

Balik, jalan clear saja. Cepat sampai rumah. Pergi ambik kereta abang kat company jual kereta. Suka nampaknya dia. Tak apa, janji jadi anak aku yang baik. Wang ringgit boleh kita cari tapi kebahagiaan tak dapat dicari. Alhamdulilah atas apa yang tuhan bagi pada kami.

Petang ni makan bihun sup keroh. Boleh la dari lapar tu. Tengahari tadi makan buah saja. InsyaAllah, Rabu nanti nak pi buat rawatan lagi. Takut sebenarnya berat tak turun. Kecewa rasanya. Biarlah turun walaupun 100 gram kan dari tak turun langsung.

No comments: