Monday 2 November 2009

Jalan-Jalan Cari Makan

Semalam, kami jalan-jalan ke sunway Carnival Mall. Yang syoknya nak beli benda lain, terbeli benda lain. Sebelum tu pi makan-makan dulu kat laksa shack. aliah dah ajak lama dah tapi aku tak ada masa. Jadi bila ada masa ni kami keluar lah. Babah bagi kami RM50 untuk makan berdua dengan Aliah. Apa yang kami makan dibawah ni.


Nasi ayam dengan setnya yang kata Aliah tak boleh lawan nasi ayam maksu dekat Carrefour Seberang Jaya. Kalau sapa nak makan nasi ayam sedap, jemputlah ke gerai nasi ayam maksu, seberang jaya, dijamin sedap. Nanti satu hari, aku ambik gambar dan letak kat blog ni or kat my facebook.

Roti jala otak-otak yang Aliah suka tapi sebab dia makan nasi ayam, jadi aku yang makan benda ni. Boleh lah dengan selera kami. Habis juga aku makan ni.

Roti Arab rendang tok. Tak juga kena dengan selera aku dan rendang tok pun tak macam rendang tok. Tapi aku suka sebab ada kerepek ubi kat situ. Makan tak habis pun.
RM 50 dapat balik baki rm 1. He h eh he terkejut babah. Biasa la bah, tempat makan macam tu. Hubby aku memang berkira sikit dengan makanan yang boleh dimakan kat tempat lain dengan harga yang lebih murah dan lebih sedap daripada makan kat tempat macam ni yang makanannya...?

No comments: