Wednesday 10 September 2008

Ramadan ke10

Seperti biasa kerja hari ni. 8-5. Babah tinggal kereta kat tempat kerja dia dan pagi ni dia hantar kami (aku, aliah dan along). So rasa lapang sikit sebab tak perlu memandu. Dah plan dalam kereta nak masak apa petang nanti. Lapang juga fikiran sebab bila dah rancang suasana tak kalut nanti.

Kerja macam biasa. Agak sebok sebab selesaikan slides semalam. Sampai petang, aku minta babah datang ambik pukul 5 petang. Mon pula called bagitau aku kena pi HPP esok untuk RCPA slides. Ni yang leceh sebab memang aku tak suka pi sana.

Babah ambik dan aku pi hantar dia ke NBCT dan terus balik ikut highway pantai. Cepat juga walaupun kena bayar RM1.20. Tapi kalau setiaphari parah lah juga. Balik terus masak ikan kerapu sweet sour, sup ayam, sayur campur dan goreng telur dadar. Cukup lah tu.

Masa buka puasa,babah balik makan sekali. Alhamdulillah, semuanya Ok

No comments: