Sunday 3 February 2008

PTK

Apa sudah jadi dengan keputusan aku dan Nik? Orang lain semua dah dapat keputusan, kami berdua, belum. Masa exam tu memang kami duduk berdekatan. Masa rehat sejam, sempat lagi ke rumah Nik dan masa balik, orang dah jawab soalan, aku siap ajak Nik pi makan lagi sebab tak tau rupanya masa rehat disingkatkan. Akhirnya orang lain semua dah dapat keputusan, kami...?
Kenapa ya? Tak lah mau aku dok ulang-ulang ambik exam ni. Bosan dok jawab benda yang sama tapi tak betul juga.Harap kami berdua dapat ARAS 4 atas kelalaian kami bersembang hingga melebihi waktu.

Pagi ni balik dari kerja malam, letih sangat. Alangkah seronoknya kalau waktu ni aku ada pembantu rumah. Bolehlah berehat. Tapi terpaksa juga masak untuk makan tengahari.Hari ni oleh sebab anak-anak dan suami dah makan nasi yang digoreng oleh suamiku pagi tadi, aku terasa macam nak buat mi sup. Home made mee.

No comments: