Friday 1 February 2008

Ning kahwin

Menyaksikan perkahwinanNing Baizura macam sempurna. ya lah kedua pengantin adalah pengantin matang. Barangkali kalau di kampung, umur macam Ning dan Omar sudah punya anak yang hampir sekolah menengah tapi mereka baru nak kawin walaupun Omar sudah punya dua anak. Membaca komen di CARI, alahai macam semuanya sempurna dipihak mereka. Itulah dalam keadan macam mana pun, bagaimana sekalipun, kalau dah suka semuanya cantik dan elok belaka dan kalau tak suka semuanya serba tak kena. Pengantin macam bidadari di mata orang lain pun kalau dimata orang yang membenci tetap tidak sempurna. Kalau dah suka, biar bagaimanapun semuanya indah belaka walaupun logiknya tak seindah yang dipuji.

Lupakan kisah Ning. Biarkan dia berbahagia dengan alam perkahwinan yang baru dijejak. Alam baru yang serba indah sebelum berhadapan dengan cubaan berumahtangga. Semuga Ning berbahagia selamanya.

Baru habis kerja malam. Semalam kerja macam orang gila. Terlalu banyak sample sampai aku dah naik pening. Bila banyak sangat aku akan kata kerja macam orang gila. Takut pula aku nanti kalau kerja terlampau banyak sampai betul-betul gila. Pukul 8 pagi nak balik, kena selesaikan dulu kerja untuk hantar sample ke HPP. Selesai semua baru boleh balik.

Terimakasih my luv sebab sabar dengan apa saja kerja isteri dia. Aku selalu bayangkan kalau orang lain suamiku, adakah dia akan sesabar my luv dan akan lakukan apa yang my luv selalu buat. Tak nak aku berangan begitu dan aku sama sekali tidak akan mau bersuamikan orang lain walaupu aku mati dan hidup seribu kali sekalipun. Terimakasih babah, segala pengorbanan, kefahaman, tanggungjawab dan doronganmu begitu bermakna untuk mama. I love u very much.

No comments: