Saturday 26 January 2008

Lepas kerja malam

Pagi-pagi dah call driver van maid service minta dia hantar juga maid kat rumah aku pagi-pagi. Ini tak, sesuka hati dia saja nak hantar pukul berapa pun. Sekejab pukul 10, sekejab pukul 12 dan sekejab pukul 2 petang. Habis semua program kami lari. Nak kena tunggu maid habis kerja, baru la boleh nak pergi mana-mana. Kebetulan pula Aliah ada kelas ganti sekolah hari ni untuk cuti chinese new year, so kelas muzik kedua2nya beralih ke petang. Aku balik awal sikit sebab selalunya mereka masuk kelas muzik pukul 10 pagi dan aku kena tunggu sampai habis kelas mereka baru boleh balik.

Malam tadi memang hantu betul. Tak leh nak tidur. sample terlalu banyak, called pun banyak, kerja pun banyak. Hari ni punyalah ngantuk.Ingat nak buat cream puff tapi mungkin malam-malam lah sikit. Letih la, nak rehat dulu sekejab. Babah tu asyik tidur saja. aku memang selalu jealous kat dia. Sungguh senang dia tidur hingga mengundang kejelesan aku.

Pinggan bertindan kat dapur pun belum berkemas lagi. Nanti dah OK sikit, baru nak masuk dapur.

No comments: