Tuesday 2 November 2010

Terkini

Masih mengalami batuk yang teruk. Malam tadi masih tak leh tidur. Asyik batuk memanjang. Hari ni rasanya nak berehat dulu satu hari. Semalam kat tempat kerja pun aku batuk-batuk. Harap esok aku bangun dengan riag ria lah sikit.
sumber:- uncle google
Semalam dah 1/11. Ingat nak buat azam baru, nak update blog setiap hari tapi sebab tak berapa sihat aku jadi malas pula. Hari ni aku gagahkan diri juga menaip apa saja yang boleh. Janji aku ada entri untuk awal bulan 11 ni.

Hujan sepanjang hari. Di Perlis dah banjir, begitu juga Kedah. Aliah dah susah hati, takut tak boleh balik. Macam mana nak pergi ambik dia nanti kalau lebuhraya pun ditutup. Mama pun tak sihat ni, sayang. Hujan pula, mama akan jadi lebih teruk. Jadi, sabar ya. Kita tengok dulu keadaan cuaca nanti, bagaimana.

No comments: