Friday 17 September 2010

Raya Lagi

Sebenarnya banyak gambar-gambar raya yang aku ambik tapi macam susah dan lambat saja nak upload, jadi aku letak saja mana yang sempat.

Oleh kerana kami bertolak awal pagi,aku tak nak lah isi kek ni dalam banyak-banyak bekas. Aku nak letak dalam ni dan cadangnya nati boleh terus hidang.

Sebelum balik, snap dulu gambar 3 permata hati yanng dah jadi anak dara dan teruna. Tema kami tahun ni adalah purple.

Sampai rumah ibu mertuaku, ambik gambar dulu dengan mak mertua yang belum berbaju raya lagi sebab sebok kat dapur.

Di rumah ayah bersama ayah dan baju yang aku beli kat dia sehari sebelum raya sebab tak jumpa dengan warna dan kain yang aku berkenan.

Dirumah abang kandungku. Selagi kami berbaju begini, masih lagi hari pertama raya.

Dirumah maksu dengan sotonya. Aku memang sangat suka soto dan aku makan tak sedar dunia. Babah dah senyum-senyum dan hasilnya aku kenyang sampai malam.

Balik semula rumah mak bila abang iparku balik kampung. Dia memang suka cerita dan kaki cerita maka kami pun semuanya dengar cerita dia.

Di rumah Bokhori dengan masih lagi bihun soto. Ok. Aku on saja sebab dah memang aku suka. Baju merah tu ialah Aliah.


Sebelum kami balik semula ke rumah pada malam raya ketiga, singgah dulu rumah adik. Alhamdulillah, semuanya lancar raya kali ni.

No comments: