Sunday 1 August 2010

Kerusi @ tangga.

Aduh, jangan main-main dengan sakit lutut ni. Susah semuanya. Berjalan susah,berdiri susah, nak buat kerja pun susah.Ini lah bahananya berat badan terlebih.hari tu cramp kat pelipat bawah lutut, makan ubat, dia lega tapi pi jadi sakit lutut la pulak. Nak masak pun susah sebab nak kena berdiri.

Hari tu aku dan babah meronda sekeliling Buttterworth ni cari 'bar chair' untuk duduk masa kat dapur tapi tak jumpa. Semalam kami meronda lagi dan singgah satu kedai perabut tu dan jumpa lebih baik dari 'bar chair'. Kami jumpa 'bangku dan tangga'.

Hari ni kebetulan aku nak buat kuih suci dalam debu yang abang minta tu dan senang sangat bila aku duduk atasnya dan goreng kuih tersebut.

Petang ni juga kaki aku dah ok sikit sebab diurut menggunakan minyak untuk otot. Otot ke yang sakit?. Tak tau la tapi memang lepas kena urut dengan minyak angin untuk otot tu, aku rasa lega sangat.

No comments: