Thursday 28 January 2010

Khamis

Hari ni kami masih lagi belum habis kursus PCR tu. Dah culture tak tumbuh pulak. Esok tak boleh la nak buat sensi. Tapi esok ada lagi. Briefing saja. Penat satu hari tambah lagi pagi-pagi tadi dah ngantuk sangat. Memanjang saja tidur bila naik kereta.

Balik petang, Alhamdulillah, jalan clear tapi Jalan Masjid Negeri,biasa la, jem. Aku tak boleh pi ikut highway Jelutong sebab rasa macam tak selesa. Biar jem pun, aku lebih suka jalan yang tu juga. Setiaku hanya disini. Cewah...

Balik, singgah TESCO, beli barang dapur yang dah habis. Segala grocerries dan harap-harap sampai hujung bulan tak yah beli dah. Sekarang ni kena belanja berhemah sebab pendapatan dah kurang ditambah lagi dengan ulangalik ke Penang setiap hari.

Singgah kat McD beli bubur nasi dan apple pie kat anak-anak. Aku tak sempat buat dan dah janji nak beli bubur ayam sebab Aiman sakit gigi. Kakak tak nak tapi beli juga apple pie sebab aku tau dia suka.

Balik dah dekat pukul 8 malam dah. Esok aku masih ada lagi satu hari PCR training.Hidup kena teruskan....he he he...

No comments: