Wednesday, 10 August 2011

Hari ke7 Ramadan 1432H

Hari ni semua abang, Aliah dan babah balik ketempat masing-masing.Tinggal lagi kami berdua dengan Aiman. Sebelum tu aku masak sambal telur dan daging kaprau untuk babah dan abang bawa balik ketempat masing-masing tapi Aliah aku tak bagi sebab Aliah balik awal pagi.
Aiman? senang sebab kalau masak macam-macam pun bukannya dia nak makan. Cuma satu saja dia minta. Mertabak maggi. Dia sangat suka Alhamdulillah, dah memadai baginya.


Aku? Memadai dengan strawberry dan buah naga ni.

No comments: